- Του Paul White (Απόσπασμα από το περιοδικό "Exposure", έκδοση 2 Νο. 6, 1996)
Έ
πειτα από 5,000 χρόνια τα Μοναδικά Ιερογλυφικά της Αυστραλίας ακόμα περιμένουν για να αναγνωριστούν! Επειδή αυτή το μνημείο δεν ανήκει σε ιθαγενείς/αυτόχθονες της Αυστραλίας - δεν τελεί υπό την προστασία της κυβέρνησης της Αυστραλίας .
Τα ιερογλυφικά "διηγούνται" την ιστορία των πρώτων Αιγυπτίων εξερευνητών που επλήγησαν και παγιδεύτηκαν στην αρχαία Αυστραλία. Η ανακάλυψη επικεντρώνεται σε ένα ιδιαίτερα ασυνήθιστο σύνολο σκαλισμάτων σε βράχους, τα οποία ανακαλύφθηκαν στον Εθνικό Δρυμό της Κοιλάδας Hunter, 100 χλμ βόρεια του Sydney. Τα αινιγματικά αυτά σκαλίσματα αποτέλεσαν τμήμα των τοπικών παραδόσεων της περιοχής για περίπου έναν αιώνα, με αναφορές από ανθρώπους που τα γνωρίζουν από την αρχή του 20ου αι. Αυτήν την περιοχή επισκέφτηκαν οικογένειες των ντόπιων πληθυσμών τη δεκαετία του 1950 και έπειτα αποτέλεσε τμήμα της τοπικής μυθολογίας για μερικές δεκαετίες μέχρι που τυχαία ανακαλύφθηκε ξανά από έναν άνθρωπο που έψαχνε το χαμένο του σκύλο...
Τα ιερογλυφικά βρίσκονται πάνω στη σχισμάδα ενός βράχου, σε ένα μεγάλο σύνολο διαχωρισμένων πετρωμάτων στην πρόσοψη ενός λόφου, όπου έχει δημιουργηθεί ένα μικρό χάσμα δύο επίπεδων πέτρινων τοίχων, αντιτακτών, με απόσταση που "απομακρύνονται" κατά δύο έως τέσσερα μέτρα και επιστεγάζεται από ένα τεράστιο επίπεδο βράχο, ως μία "στέγη" στο στενό άκρο... Η σχισμή του βράχου έχει σχήμα σπηλιάς και είναι προσβάσιμη μόνο από μία βραχώδη δίοδο από το επάνω και κάτω μέρος, το οποίο εύκολα διακρίνεται από τον απλό περιπατητή.
Καθώς κανείς βγαίνει από την βραχώδη δίοδο και ανεβαίνει προς την είσοδο της πέτρινης αψίδας έρχεται "αντιμέτωπος" με μία σειρά φθαρμένων σκαλισμάτων που προφανώς είναι αρχαία Αιγυπτιακά σύμβολα. Αυτά σίγουρα δεν αποτελούν τα συνήθη σκαλίσματα ζώων των αυτόχθονων της Αυστραλίας, αλλά κάτι ξένο για την Αυστραλιανή ενδοχώρα.... Υπάρχουν τουλάχιστον 250 ιερογλυφικά. Στο τέλος αυτού του χάσματος, προστατευόμενο από το εναπομείναν κομμάτι της πέτρινης στέγης, βρίσκεται ένα υπέροχο ανάγλυφο του αρχαίου Αιγύπτιου Θεού Άνουβι (σε μέγεθος 1/3 του φυσικού), του Κριτή των Νεκρών! Τα ιερογλυφικά είναι υπερβολικά αρχαία, στο αρχαϊκό στυλ των πρώτων δυναστειών. Αυτό το αρχαϊκό στυλ είναι ελάχιστα γνωστό και δύσκολο να ερμηνευτεί από τους περισσότερους Αιγυπτιολόγους, καθώς σχεδόν όλοι έχουν εκπαιδευθεί να ερμηνεύουν από τη Μέση Αίγυπτο και μετά. Τα κλασσικά Αιγυπτιακά λεξικά παρέχουν ερμηνεία μόνο για την Μέση Αίγυπτο, και υπάρχουν ελάχιστοι άνθρωποι που μπορούν να διαβάσουν και να μεταφράσουν τις αρχικές τεχνοτροπίες. Επειδή το παλιό στυλ περιέχει αρχικές μορφές ανάγλυφων, τα οποία συσχετίζονται με τις αρχαϊκές Φοινικικές και Σουμεριακές πηγές, κάποιος μπορεί να καταλάβει γιατί οι ακαδημαϊκοί ερευνητές που τα είδαν τόσο εύκολα τα θεώρησαν παράξενες και κακές απομιμήσεις. Ο παλιός Αιγυπτιολόγος Ray Johnson , που είχε μεταφράσει υπερβολικά αρχαία κείμενα από το Μουσείο των Αρχαιοτήτων στο Κάιρο, τελικά κατάφερε να καταγράψει και μεταφράσει τους δύο αντιτακτούς τοίχους με τους Αιγυπτιακούς χαρακτήρες......οι οποίοι προέρχονται από την Τρίτη Δυναστεία.
Μια Τραγική Ιστορία
Οι βραχώδεις τοίχοι μαρτυρούν την τραγική ιστορία αρχαίων εξερευνητών που ναυάγησαν σε μία παράξενη και εχθρική γη και τον ξαφνικό θάνατο του βασιλικού αρχηγού τους "Εξοχότατος Dies-eb".
Ένα σετ από τρία περιγεγραμμένα ανάγλυφα μαρτυρούν το όνομα "RA-JEDEF" ως ο ανερχόμενος Βασιλιάς του Άνω και Κάτω Νείλου, και υιός του "KHUFU", που στη συνέχεια είναι υιός του Βασιλιά "SNEFERU". Αυτό το γεγονός χρονολογεί την εξερεύνηση αμέσως μετά την βασιλεία του Κhufu (γνωστό στα Ελληνικά ως "Χέοπας",ο διάσημος δημιουργός των Μεγάλων Πυραμίδων), περίπου δηλαδή μεταξύ του 1779 και του 2748 π.Χ. Ο Dies-eb πιθανόν να υπήρξε ένας από τους υιούς του Φαραώ Ra Djedef, που βασίλευσε μετά τον Khufu. Το κείμενο των ιερογλυφικών ήταν εμφανώς γραμμένο σύμφωνα με τις οδηγίες του καπετάνιου του πλοίου ή κάποιου παρόμοιου, με το γωνιακό ιερογλυφικό του τοίχου να αναπαριστά τον τίτλο ενός υψηλά ιστάμενου ή κληρικού. Η γραφή λέει "μιλώντας εκ μέρους της αυτού εξοχότης, του Πρίγκηπα, από αυτό το ερημωμένο μέρος που μας έφερε αυτό το πλοίο". Ο αρχηγός της εξερεύνησης, όπως αναφέρθηκε πριν, περιγράφεται ως ο υιός του Βασιλιά, "Εξοχότατος Djes-eb", που κατέληξε να ταλαιπωρείται μακριά από την πατρίδα του.
Ο δεύτερος αντιτακτός τοίχος, που αναρτήθηκε πολύ πιο δομημένα, αναλύει περαιτέρω την τραγωδία. Αυτός ο τοίχος ξεκινά με το ιερογλυφικό ενός φιδιού (Heft), με ένα ανάγλυφο σαγονιών (για να δαγκώνουν) και το σύμβολο του "δύο φορές"……Το φίδι δάγκωνε διπλά.
Οι πιστοί του ιερού Κυρίου "KHUFU", του ισχυρού της Κάτω Αιγύπτου, Βασιλιά των Δύο "Adzes", δεν θα επιστρέψουν όλοι. Πρέπει να προχωράμε μπροστά και να μην κοιτάμε πίσω. Όλα οι κόλποι και τα ποτάμια είναι στεγνά. Το πλοίο μας κατεστραμμένο και δεμένο με σχοινιά. Τον θάνατο προκάλεσε ένα φίδι. Δώσαμε αφέψημα αυγού από το ιατρικό κουτί και προσευχηθήκαμε στον ΑΜΕΝ, τον Κρυμμένο, γιατί χτυπήθηκε διπλά". Τελετές ταφής, προσευχές και προετοιμασίες περιγράφονται… "Καταλήξαμε στην πλαϊνή είσοδο του προθαλάμου ,μαζεύοντας πέτρες από γύρω. Στοιχίσαμε τον προθάλαμο με τους Δυτικού Ουρανούς"…Οι τρεις θύρες της αιωνιότητας συνενώθηκαν με το τέρμα του βασιλικού τάφου και σφραγίστηκαν. Τοποθετήσαμε δίπλα του ένα σκάφος, την ιερή προσφορά, αν ξυπνήσει από τον τάφο. Μακριά από το σπίτι βρίσκεται το ιερό σώμα και οι υπόλοιποι."….Η μοναδική 5,000 ετών ιστορία του θανάτου και της ταφής του "Εξοχότατου Djes-eb", ενός από τους υιούς του Φαραώ Ra Djedef.
http://members.ozemail.com.au/~classblu/egypt/egypt.htm
esoterica.gr