Η ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΙΑ I


Περιοδικό Δαυλός (του Προμηθέα βέβαια). Εννοείται πως προωθεί τις βλακείες τις οποίες θίξαμε στα «Παιδιά του Κοραή». Κατά τα άλλα προωθεί το Ελληνικό πνεύμα· συμπτωματικά συμπίπτουν οι απόψεις του με Μαρξιστές ιστορικούς. Ναι, αφού αφορίζει τον Μαρξ καλέ, τι νομίζατε.
Τι σχέση μπορεί να έχουν τα τροτσκιστοξεπλύματα της άρχουσας τάξης των Αθηνών με την Υπατία; Θα μπορούσε ποτέ να έχει σχέση ο Τρότσκι με το αρχαίο ελληνικό πνεύμα; Τι λέω ε; Ας ξεκινήσουμε να τυλίγουμε το κουβάρι από τον Προμηθέα, μιας και θίξαμε κάπως -έστω και πλαγίως- το θέμα στο «ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ IΙ». Δεν χρησιμοποιείται η φιγούρα του κάπως δυσανάλογα σε σχέση με άλλες στην αρχαία Ελλάδα; Περισσότερο βλέπεις τιμές να αποδίδονται τον Προμηθέα, παρά για παράδειγμα στον Περσέα ή τον Θησέα.

Κατ’αρχάς, ξεκινώντας με τον Προμηθέα, θα πρέπει να σημειώσουμε πως οποιαδήποτε έρευνα ή χαρακτηρισμός οποιασδήποτε θεότητας των αρχαίων Ελλήνων, είναι εκ του πονηρού εάν ξεχνάμε πως στην αρχαία Ελλάδα οι Θεοί δεν ήταν απόλυτα καλοί ή κακοί. Ο καθένας είχε μία ιστορία και μία προσωπικότητα· άλλοτε έκαναν κακό, άλλοτε έκαναν καλό, άλλοτε χειραγωγούσαν και δρούσαν πίσω από το παρασκήνιο για να ολοκληρωθεί το σχέδιο που είχαν στο μυαλό τους, ενώ άλλοτε παρέμβαιναν φανερά. Με λίγα λόγια, ο χαρακτήρας τους ήταν ανθρώπινος.
Ο Προμηθεύς, όπως και οποιαδήποτε άλλη θεότητα, λατρευόταν ανεξάρτητα από τις πράξεις του, δηλαδή εάν στην τελική ανάγνωση θα μπορούσε να κριθεί αν ήταν καλός ή κακός. Και αυτό γιατί οι Θεοί ήταν ικανοί και για το καλό και για το κακό. Μπορεί από την μία να ήταν Τιτάνας (κατά τον Αισχύλο ήταν Τιτάνας, ενώ κατά τον Ησίοδο γιος Τιτάνα και όχι τέτοιος) και άρα πολέμιος των Ελλήνων Θεών (αν και κατά τον Αισχύλο είχε βοηθήσει τον Δία στον πόλεμο κατά των Τιτάνων), αλλά οι αρχαίοι Έλληνες τον σεβόντουσαν ως θεότητα, αν και δεν υπήρχε ούτε ένας ναός αφιερωμένος σε αυτόν στην Ελλάδα, εκτός από έναν βωμό στην Αθήνα.
Τώρα βέβαια, θα πει κάποιος πως κομίζω γλαύκας εις Αθήνας, αλλά αυτή η μικρή λεπτομέρεια όχι μόνο ξεχνιέται και δεν αναφέρεται, αλλά είναι και σημαντικό κομμάτι του παζλ ώστε να αποκρυπτογραφηθεί η ταυτότητα του Προμηθέα -τουλάχιστον όπως θεωρείται από τα ξεπλύματα. Μάλιστα, τα ξεπλύματα έχουν φροντίσει να αναδείξουν απόλυτα και να μεγαλοποιήσουν τον Προμηθέα βασιζόμενοι στο ένα τρίτο των σχετικών βιβλίων του Αισχύλου, λες και γνωρίζουν τι μας αφηγείται ο συγγραφέας στα άλλα δύο βιβλία του, ενώ ξεχνούν να αναφέρουν πως δεν είναι ο μόνος ο οποίος έχει γράψει για τον συγκεκριμένο μύθο. Δεν νομίζω πως μπορεί να χαρακτηριστεί σύμπτωση το ότι ο ίδιος μύθος αφηγημένος από τον Ησίοδο έχει ουσιαστικά αγνοηθεί, αφού τον αφηγείται με μεγαλύτερη συμπάθεια προς τον Έλληνα Θεό Δία από ό,τι στον Προμηθέα!
Ας ξεκινήσουμε όμως να ξετυλίγουμε το κουβάρι που μας έχουν φτιάξει τα ξεπλύματα. Ο μύθος του Προμηθέα μας αφηγείται την προσπάθειά του να δώσει την γνώση στον άνθρωπο, την οποία την έκλεψε από τους Θεούς. Δηλαδή, είναι ο ίδιος μύθος με αυτόν της παλαιάς διαθήκης, κατά τον οποίον ο όφις έδωσε το μήλο της γνώσης στον άνθρωπο. Και πριν αρχίσουνε τα όργανα, ας υπενθμίσουμε πως υπάρχουν πολλοί μύθοι οι οποίοι είναι κοινοί ανάμεσα σε διαφορετικούς πολιτισμούς, απλά η εξιστόρησή τους διαφέρει. Για να φέρουμε ένα ακόμη παράδειγμα διαφορετικών πολιτισμών που μοιράζονται τον ίδιο μύθο: Θυμάται κανείς τον μύθο του Πολυδεύκη και της Πύρρας; Μήπως ο Δίας τους προειδοποίησε για επικείμενο κατακλυσμό και σώθηκαν αφού μπήκαν σε μία λάρνακα; Μήπως ο μύθος είναι παρόμοιος με αυτόν του Νώε;
Ας συνεχίσουμε όμως με τον μύθο, καθώς μέχρι τώρα έχουμε καταπιαστεί επιφανειακά με αυτόν και δεν έχουμε μπει σε λεπτομέρειες (και όπως λένε οι αμερικανοτραφείς φίλοι μας, ο διάβολος ακριβώς εκεί κρύβεται). Ο Προμηθέας κλέβει λοιπόν το φως από τον Όλυμπο και το δίνει στους ανθρώπους. Και επειδή οι αρχαίοι Έλληνες δεν ήταν βλάκες, μπορούμε να θυμηθούμε ή έστω να μαντέψουμε πώς λέγεται ο φέρων το φως; Φώσφορος θα πει κάποιος, το οποίο είναι και σωστό κατά μίαν έννοια. Πώς αλλιώς όμως; Μήπως Εωσφόρος; Μήπως έτσι κι αλλιώς ο φώσφορος στα λατινικά μεταφράζεται ως Lucifer; Μάλιστα. Άρα πράγματι ο Προμηθεύς ταυτίζεται με τον όφι ο οποίος έδωσε το μήλο της γνώσης στην Εύα.
Βέβαια θα μου πει κάποιος: Μα βρε παιδί, ο Προμηθέας ήταν καλός, μας έδωσε τα μαθηματικά, τις τέχνες· πριν μας δώσει την γνώση ήμασταν ζώα!
Και απαντώ: Γι’αυτό λοιπόν ήταν τόσο σημαντικό τα ξεπλύματα να θέλουν να κρίνουμε τον Προμηθέα όχι μέσα από την οπτική γωνία των αρχαίων Ελλήνων την οποίαν υποτίθεται ότι διδάσκουν, αλλά με το δίπολο καλοκάγαθος/κακός Θεός και μάλιστα να υποβαθμίζουν τον Ησίοδο, ενώ ταυτοχρόνως να αναδεικνύουν ουσιαστικά ένα απόσπασμα από το έργο του Αισχύλου, χωρίς να αναρωτιέται κανείς «Μα ρε διάολε, πόσο αντικειμενικό είναι να κρίνεις το όλον ενός έργου από το εν τρίτον του»! Μα ο ευθεϊσμός είναι χριστιανική νοοτροπία, πώς είναι δυνατόν αντί να αντιμετωπίζεται από τους αρχαιολάτρες ως θα έπρεπε, να αντιμετωπίζεται αλά καρτ, μονά ζυγά μονόζυγα;
Η ερώτηση αυτή δεν πρόκειται να αφεθεί αναπάντητη, καθώς όταν μάθουμε ακόμα περισσότερα για την κοσμοθεωρία και την φιλοσοφία της ηγεσίας της αρχαιολατρείας, είναι αυταπόδεικτο το γιατί αντιμετωπίζεται έτσι η συγκεκριμένη θεότητα.
Προχωρώντας έτσι λοιπόν, μπορούμε να πούμε πως η εξιστόρηση γίνεται (κατά τα φαινόμενα) δραματικά διαφορετική όταν ανακαλύπτουμε πως ένας μεγάλος αριθμός ποιητών τον αναφέρει ως τον δημιουργό του ανθρώπου. Παραδείγματος χάριν:
ΑΙΣΩΠΟΣ:
Aesopus et Aesopica Scr. Fab.Fabulae. {0096.002}
102.
(t.) ΖΕΥΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ, ΑΘΗΝΑ, ΜΩΜΟΣ
(1.)   Ζεὺς καὶ Προμηθεὺς καὶ Ἀθηνᾶ κατασκευάσαντες ὁ μὲν
ταῦρον, Προμηθεὺς δὲ ἄνθρωπον, ἡ δὲ οἶκον Μῶμον κριτὴν
εἵλοντο.
(45.)     Ἀλλὰ περὶ μὲν τούτων μέχρι τοῦ δεῦρο ἡμῖν λε-
λέχθω· Προμηθεὺς δὲ ἐξ ὕδατος καὶ γῆς ἀνθρώπους
πλάσας ἔδωκεν αὐτοῖς καὶ πῦρ, λάθρᾳ Διὸς ἐν νάρ-
θηκι κρύψας.
Δηλαδή βλέπουμε ότι υπήρχε η άποψη πως τον άνθρωπο τον έπλασε ο Προμηθέας (και μάλιστα όπως βλέπουμε και στον Απολλόδωρο, από πυλό) και αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι που πρέπει να κρατήσουμε. Αυτό επειδή αν και υπάρχουν διάφορες σχολές σκέψης στον Γνωστικισμό, όλες συμφωνούν στο ότι άλλο ο Θεός και άλλο ο Δημιουργός. Ο Θεός είναι το ανώτατο ον, ενώ ο Δημιουργός έχει φτιάξει τον υλικό κόσμο στον οποίο ζούμε. Ακριβώς αυτό πιστεύουν και ακριβώς αυτήν την οντότητα υμνούν τα ανά τον κόσμο ξεπλύματα: όχι τον Θεό, το ανώτατο ον, αλλά τον δημιουργό του υλικού κόσμου· και γι’ αυτό όχι μόνο δίνουν τόσο μεγάλη έμφαση στα υλικά αγαθά, αλλά και διδάσκουν αυτήν ακριβώς την κοσμοθεωρία, ακόμα και όταν πρόκειται για τους αρχαίους Έλληνες.
Αναλύοντας τον μύθο του Προμηθέως, θα μπορούσαν για παράδειγμα να πουν πως η ιστορία του μας διδάσκει πως «ουδέν κακόν αμιγές καλού». Μπορεί μεν όταν είσαι φτιαγμένος από ύλη να χρειάζεσαι τα μαθηματικά και τις επιστήμες, αλλιώς δεν ξεχωρίζεις από τα υπόλοιπα ζώα, αλλά όταν δεν είσαι φτιαγμένος από ύλη δεν χρειάζεσαι τα μαθηματικά και τις επιστήμες γιατί απλά είσαι. Είσαι δύναμη, είσαι τα μαθηματικά, είσαι οι επιστήμες, είσαι η φιλοσοφία. Είσαι αυτό που προσπαθούσες να γίνεις από την ημέρα που γεννήθηκες αλλά δεν μπορούσες, γιατί απλούστατα ήσουν δέσμιος της ύλης.
Αλλά αυτή η ανάλυση όχι μόνο δεν γίνεται, αλλά αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον εξυψώνεται ο Προμηθέας από τα αρχαιολατροξεπλύματα· γιατί πραγματικά η ηγεσία τους δεν έχει ουδεμία σχέση με το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα (αν μπορούμε να πούμε πραγματικά πως είναι δυνατόν να το προσδιορίσουμε, εφόσον υπάρχουν τόσες απόψεις μεταξύ των μεγάλων ποιητών και φιλοσόφων, πολλές φορές και αντιδιαμετρικά αντίθετες μεταξύ τους), αλλά είναι όλοι τους ξεπλύματα μασώνων και Εβραίων, όπως οι ίδιοι παραδέχονται όταν τσακώνονται είτε για θέματα εξουσίας, είτε για το πώς θα μπορέσουν να προσθέσουν κι άλλες Μαρξιστικές και Τροτσκιστικές ιδέες και να τις περάσουν ως το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα. Γιατί οι ίδιοι ενδιαφέρονται μόνον για την εξύψωση του υλικού κόσμου. Γι’ αυτό και από την μία μπορεί να εξυμνούν τον Αριστοτέλη και τον Πλάτωνα ως αρχαίους Έλληνες, αλλά υποβαθμίζουν συγκεκριμένα έργα από την φιλοσοφία τους, προωθώντας την άποψη πως οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ουσιαστικά άθεοι.

Η Κυρία Τζάνη, «αρχαιολάτρης», μιλά στην ανοικτή ημέρα της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας με παράπονο πως δεν δέχονται όλες οι στοές γυναίκες (http://www.droit-humain.gr,http://www.droit-humain.org/en_map.html) και αυτό το ταμπού θα πρέπει να καταργηθεί. Όποιος έχει την εντύπωση πως η φωτογραφία είναι προϊόν φωτομοντάζ, ότι το κίνημα των μασόνων ιδρύθηκε στην αρχαία Ελλάδα, ή ότι το σύμβολο πίσω της συμβολίζει την Πυθαγόρειο σκέψη, καλά θα κάνει να πάει για αξονική τομογραφία στο κεφάλι.
Τι τους ενδιαφέρει εάν ο Σωκράτης λέει ξεκάθαρα στην δίκη του πως όχι μόνο δεν είναι άθεος και  όταν του το λέει ο Μέλητος, τον αποκαλεί όχι μόνο ψεύτη, αλλά πως ούτε ο ίδιος ο κατήγορός του δεν πιστεύει στα ψέματά του;
ΠΛΑΤΩΝ:
(e.) ἐκ τῆς ὀρχήστρας πριαμένοις Σωκράτους καταγελᾶν, ἐὰν
προσποιῆται ἑαυτοῦ εἶναι, ἄλλως τε καὶ οὕτως ἄτοπα ὄντα;
ἀλλ’, ὦ πρὸς Διός, οὑτωσί σοι δοκῶ; οὐδένα νομίζω θεὸν
εἶναι;
Οὐ μέντοι μὰ Δία οὐδ’ ὁπωστιοῦν.
Ἄπιστός γ’ εἶ, ὦ Μέλητε, καὶ ταῦτα μέντοι, ὡς ἐμοὶ
δοκεῖς, σαυτῷ. ἐμοὶ γὰρ δοκεῖ οὑτοσί, ὦ ἄνδρες Ἀθηναῖοι,
πάνυ εἶναι ὑβριστὴς καὶ ἀκόλαστος, καὶ ἀτεχνῶς τὴν γρα-
φὴν ταύτην ὕβρει τινὶ καὶ ἀκολασίᾳ καὶ νεότητι γράψασθαι.
Και τον Πλάτωνα με τις φιλοσοφικές του ανησυχίες για την ψυχή, την Θεία Μονάδα και τον Δημιουργό κι αυτόν γραμμένο τον έχουν. Και τα «Μετά Τα φυσικά» του Αριστοτέλη. Και τον Πλούταρχο αφού ήταν ιερέας. Και για να είμαστε ειλικρινείς, σχεδόν άπαντες τους αρχαίους Έλληνες, που θυσίαζαν, έκαναν τελετές και μυστήρια για τους Θεούς τους. Αφού οι Γάλλοι διαφωτιστές σχεδόν 2000 χρόνια μετά, τους κρεμάνε την ταμπέλα «ανθρωποκεντριστές», ε τότε πρέπει να ήταν όλοι άθεοι και απλά να μην το ήξεραν. Αφού ο Ηράκλειτος ήταν σκεπτικιστής με τα έθιμα της αρχαίας θρησκείας και δεν μπορούμε να τον καταλάβουμε πλήρως αφού τον έχουμε βαπτίσει και σκοτεινό, τότε ας τον βαπτίσουμε και άθεο. Παίρνουμε αποσπασματικά ό,τι μας συμφέρει ώστε να δείξουμε πως το αρχαίο πνεύμα είναι ο μεταμοντερνισμός.
Ναι, να κάνουμε κανένα αφιέρωμα στα Ελευσίνια και στα Καβείρια μυστήρια μία στο τόσο, να κάνουμε ένα αφιέρωμα στο Απολλώνιο φως, αλλά από την άλλη να γεμίζουμε περιοδικά και βιβλία για αρχαιολάτρες με μαρξιστικές και τροτσκιστικές ιδέες, σερβίροντάς της ως το αρχαίο αθάνατο Ελληνικό πνεύμα. Αυτό δεν είναι παρά χειραγώγηση ανθρώπων που διψάνε για την ιστορία τους, για την Ελλάδα, για την δόξα των προγόνων τους χρησιμοποιώντας παραπληροφόρηση και προπαγάνδα ώστε να τους μεταλαμπαδεύσουν την δική τους κοσμοθεωρία, η οποία εν τέλει είναι πλήρως ανθελληνική.
Και για ν’ ακούσουμε τα λόγια ενός δικού τους ανθρώπου:

Βέβαια, αφ’ ότου πέθανε ο Φουράκης έχει προσπαθηθεί να αποδομηθεί ακριβώς λόγω αυτής της δήλωσής του. Τι ωραία να κατηγορείς πεθαμένους αφού δεν μπορούν να ανταπαντήσουν και να σε ξεβρακώσουν. Αλλά όπως και να προσπαθήσουν να τον αποδομήσουν, η αλήθεια είναι πως από κάτι γραφικούς που υποστηρίζουν από την μία πως είναι άθεοι αλλά από την άλλην βρίσκονται στην πρώτη γραμμή διονυσιακών τελετών, ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν κρυπτοεθνικός επειδή στην περικεφαλαία του είχε σταυρό, και ότι οι πρώτοι μασώνοι ήταν Έλληνες, ήταν πολύ σοβαρότερος, όσο και να χτυπιούνται.
Ας συνεχίσουμε να σκάβουμε την ιστορία του Προμηθέα λίγο ακόμη όμως.
Κάθε χρόνο από το 1996, λαμβάνει χώρα στην Βόρεια Ελλάδα μία τελετή τιμώντας τον (λέμε τώρα, όπως θα δούμε η τελετή άλλο σκοπό έχει). Αυτά είναι τα λεγόμενα «Προμήθεια» και είναι ομολογουμένως μία σχετικά ακίνδυνη γιορτή. Τα τελευταία χρόνια, όμως έχει αλλάξει κάπως η γιορτή· η τελετή έναρξής της αποτελείται από την περιφορά δαδών στο Λιτόχωρο. Για να σας δώσω να καταλάβετε αν δεν έχετε κατανοήσει μέχρι τώρα:
Και θεωρώ εύλογο να μου πείτε: Οι άνθρωποι τιμούν τους προγόνους τους, τον πολιτισμό τους και την ιστορία τους. Κι όμως, μόνο περί αυτού δεν πρόκειται.
Βλέπετε, για όποιον έχει ασχοληθεί έστω και ελάχιστα με τον Προμηθέα, γνωρίζει πως στην Ελλάδα μόνο μία γιορτή λάμβανε χώρα προς τιμήν του, στην Αθήνα, και αυτή μέχρι τους κλασσικούς χρόνους είχε μετατραπεί σε εορτή όχι αποκλειστικά του Προμηθέα, αλλά και της Αθηνάς και του Ηφαίστου. Επρόκειτο για μία λαμπαδηδρομία, στην οποία τρεις έφηβοι έτρεχαν από τον βωμό του Προμηθέα προς την πόλη. Νικητής αναδεικνύονταν αυτός που έφτανε πρώτος με αναμένη την δάδα. Εάν έσβηνε και στους τρεις, τότε δεν υπήρχε νικητής.
1.30.2
ἐν Ἀκαδημίᾳ δέ ἐστι Προμηθέως βωμός, καὶ θέουσιν ἀπ’
αὐτοῦ πρὸς τὴν πόλιν ἔχοντες καιομένας λαμπάδας·
τὸ δὲ ἀγώνισμα ὁμοῦ τῷ δρόμῳ φυλάξαι τὴν δᾷδα ἔτι
καιομένην ἐστίν, ἀποσβεσθείσης δὲ οὐδὲν ἔτι τῆς νίκης
τῷ πρώτῳ, δευτέρῳ δὲ ἀντ’ αὐτοῦ μέτεστιν· εἰ δὲ μηδὲ
τούτῳ καίοιτο, ὁ τρίτος ἐστὶν ὁ κρατῶν· εἰ δὲ καὶ
πᾶσιν ἀποσβεσθείη, οὐδείς ἐστιν ὅτῳ καταλείπεται ἡ
νίκη.
Βλέπουμε λοιπόν να γίνεται κάτι ανάλογο; Μήπως δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την γιορτή προς τιμήν του Προμηθέα; Αρχίζει να βρομάει κάπως το πράγμα. Ευτυχώς κάποια στιγμή (φέτος) τους ξέφυγε βέβαια:

Ποια Προμήθεια μου λες τώρα, για Διονυσιακή πομπή πρόκειται.
Βέβαια, όλως περιέργως, να σημειωθεί πως οι Μασόνοι όλα τα αρχαία μυστήρια τα θεωρούν κίβδυλα, εκτός από τις περισσότερες Διονυσιακές τελετές. Έτσι μην θεωρείτε περίεργο πως προωθούνται τελετές στις οποίες τα ήθη ήταν τόσο ξεφτισμένα ώστε σκοτώνονταν άνθρωποι στο όνομα του Διονύσου. Όχι. Κατά τους επικεφαλής της πομπής αυτό είναι ο Ελληνικός πολιτισμός και το Ελληνικό πνεύμα. Μας λέει ο Πλούταρχος:
299F.
καὶ γίνεται παρ’ ἐνιαυτὸν ἐν τοῖς Ἀγριω-
νίοις φυγὴ καὶ δίωξις αὐτῶν ὑπὸ τοῦ Διονύσου ξίφος
ἔχοντος. ἔξεστι δὲ τὴν καταληφθεῖσαν ἀνελεῖν, καὶ ἀν-
εῖλεν ἐφ’ ἡμῶν Ζωίλος ὁ ἱερεύς.
Τώρα εγώ φταίω να σας πετάξω στο κεφάλι κανένα χάρακα και διαβήτη απ’ τις στοές σας που εκμεταλλεύεστε ανθρώπους που νομίζουν πως έρχονται σε επαφή με τα ήθη και τα έθιμα των προγόνων τους, ενώ στην πραγματικότητα τα διαστρέφετε και τους κοροϊδεύετε; Και βέβαια, δεν χρειάζεται και πολύ ώρα περιήγησης για να βρείτε το προμοτάρισμα της λατρείας της Γαίας, όπως την περιγράψαμε στο «ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ IΙΙ – ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ».

Ναι, αρχαίο Ελληνικό πνεύμα με θεωρίες Αμερικανών του 1970. Ήρεμα παιδιά γιατί ξεβρακώνεστε.
Το τι συμβολίζουν οι δάδες και εν επεκτάσει η τελετή έναρξης λοιπόν, μόνο οι διοργανωτές πραγματικά ξέρουν· αλλά αν με ρωτούσε κάποιος θα του απαντούσα πως κατά πάσα πιθανότητα είναι ένα μαζικό τελετουργικό, ανάλογο με αυτό που είχε οργανώσει ο Ροβεσπιέρος, αλλά στο οποίο επικαλείται ο Κατώτερος Δημιουργός ώστε να κατέβει η Αστάρτη και να μας δωθεί η γνώση (το φως της Αστάρτης/ Αφροδίτης είναι αυτό που κουβαλάει ο Προμηθέας/ Φωσφόρος).
Είναι επίσης αξιοσημείωτο πως σε μία γιορτή η οποία έχει καθαρά θρησκευτικό χαρακτήρα όπως είδαμε, λαμβάνουν μέρος άνθρωποι οι οποίοι κατά τα άλλα υποστηρίζουν πως είναι άθεοι και προωθούν τον Αθεϊσμό (Αθεϊστικός Εβραϊσμός είπαμε κορόϊδο)!

Ο κατά τα άλλα άθεος Μιχάλης Καλόπουλος, στα Προμήθεια του 2010, βγάζει έναν από τους λόγους του. Σε άλλον λόγο που είχε βγάλει στον ίδιο θεσμό υποστήριξε πως υπήρχε ανάγκη για υπερκείμενη διοικητική αρχή που θα ήλεγχε όλους τους ελληνοπρεπείς συνδέσμους, κι ο νοών νοείτο.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
https://colaphus.wordpress.com

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'